Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Segítség- GY.I.K.

Gyakori kérdések és válaszok

Hatósági karantén alatt vagyok, rendelhetek tőletek?

Igen, de ezt megrendeléskor kötelességed jelezni. Hatósági karantén esetén biztosítjuk az érintésmentes kézbesítést, kérjük a rendelésed mindenképpen online vagy banki átutalással fizesd ki! 

A futár sajnos a készpénzt és göngyöleget nem veheti át tőled.

A járványhelyzetre való tekintettel hatósági karantén esetén kizárólag ELŐRE UTALÁS ill ONLINE (amint elérhető) fizetés esetén tudunk kiszállítást vállalni. 

Hova szállítunk?

A Chilidelikat.hu jelenleg Üllőn biztosítja a kiszállítást díjmentesen, Üllő közigazgatási területén kívül egész Magyarországra igénybe tudod venni a szerződött futárcégek segítségével.

Csomag összekészítési napok: Hétfő-Péntek között 9-17 ig.

Feladás: másnap, kiszállítás 2-3 munkanap 

Szállítási napok : Hétfő-Péntek 8-18 óra között

Személyes csomagátvételi napok: Üllő , Városi Piac Templom tér 3.  2225

Nyitvatartás: Szerda, Péntek, Szombat: 7.00-12.00 és 13-18 ig piaci nyitvatartás alatt, valamint Kedd és Csütörtök: 16-18 között

Ettől eltérően is lehetőséged van előre egyeztett időpontban. Hívj és segítünk: +36 70 258 7815

  

Mennyibe kerül a kiszállítás Üllőn kívül?

A kiszállítás díja a kosarad értékétől és a rendelés napjától függ. 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja Csomagküldö.hu futárral Üllőn kívül Magyarország területén: https://files.packeta.com/web/files/Csomagkuldo_price_list.pdf

2 kg csomagsúlyig       1.574 HUF

3 kg csomagsúlyig       1663 HUF

5 kg csomagsúlyig       1949 HUF

10 kg csomagsúlyig     2533 HUF

10 kg csomagsúly felett ingyenes!

Utánvét: 100.000 HUF csomag értékig : 280 HUF/ csomag

HU MPL díjak 

Hogyan tudok fizetni?

Három féle módon fizetheted ki rendelésed:

1. előre utalással a :

CIB  Banknál vezetett:  10701276-71575065-51100005 számlára

2. online bankkártyás fizetés  (CIB Bank még nem elérhető)

3. készpénzes fizetés vagy bankkártyás átvételkor a futárnál (Üllőn kívül)

4. Üllőn a boltban : bankkártya és készpénz, kiszállításkor készpénz

Hogyan kapom meg a szállítólevelet? 

Az elektronikus szállítólevelet megrendelés után e-mailben elküldjük részedre.

Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?

Vásárlás után a rendszer azonnal kiállít egy elektronikus számlát és küldi a visszaigazoló e-mailt.

Hogyan kérhetek céges ÁFÁ-s számlát?

Rendeléskor a megjegyzésbe tüntesd fel a Cég nevét, címét és adószámát, és mi a kért módosításokkal fogjuk elkészíteni a számlát részedre.

 

Tudok-e utólag a kiállított ÁFÁ-s számla adatain módosítani?

A már kiállított ÁFÁ-s számlák adatain utólag nem tudunk módosítani. Kérjük, a rendelés során kiemelten figyelj arra, hogy a rendelés végén a PÉNZTÁR menüben  kipipáld a "CÉG NEVÉBEN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS' opciót.  Ezúton szeretnénk felhívni figyelmed, hogy ÁFA-s számla igényedet és a megadott adatokban történt módosításokat legkésőbb a termékek átvételéig tudod jelezni a telefonos ügyfélszolálaton oly módon, hogy az ügyfélszolgálat törli a korábban leadott rendelést, amelyet ezt követően a helyes cég adatokkal újra le kell adnia vásárlóinknak. Köszönjük a megértést.

 

Mi történik, ha késve kapom meg a rendelésemet?

Amennyiben nem tudjuk tartani az ígért kiszállítási időintervallumot, felhívunk minden esetben és tájékoztatunk a várható szállítási módról. Automatikusan e-mail is küldünk.

 

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk telefonon, e-mail-ben, chat-en illetve közösségi csatornákon keresztül.
 

Rendelésemet kiegészíthetem?

Igen, rendelésed bármikor kiegészítheted, de maximum az átvétel előtti nap 12 óráig tudsz hozzáadni megrendelésedhez. Egyszerűen adj le még egy rendelést és a megjegyzésbe írd bele hogy kiegészítő rendelés.

Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?

Kérjük lépjen kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul (24 órán belül) segítünk a panasz rendezésében, felvesszük veled a kapcsolatot.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Lehet élelmiszer utalvánnyal fizetni?

Egyelőre nem tudsz utalvánnyal fizetni.

 

A futár csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozza a csomagot?

A futárok mindig a lakás ajtajáig viszik a megrendeléseket, függetlenül a rendelés értékétől, méretétől vagy súlyától. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz futárunkkal, kérjük lépj kapcsolatba velünk bármelyik ügyfélszolgálati elérhetőségen, hogy orvosolhassuk a problémát.

 

A hűtést igénylő termékek nem fognak megromlani a kiszállítás alatt?

A hűtést igénylő termékeket is teljes biztonságban juttatjuk el hozzád. Amennyiben mégis bármilyen gond merülne fel a kiszállított élelmiszer frissességével kapcsolatban, kérünk lépj kapcsolatba velünk.

A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?

A kosárba helyezett termékekre nem kerül foglalás, ez csak akkor történik meg amikor a rendelési folyamat lezárul. Emiatt sajnos esetenként előfordulhat, hogy a kosárba helyezés és a rendelés véglegesítése között eltelt idő alatt az adott termék elfogy. Minden ilyen esetben raktárunk felveszi a kapcsolatot a vásárlóval, és felajánl megfelelő helyettesítő terméket, vagy az adott termék vételárának visszatérítését, vagy pedig későbbi kiszállítási időpontot.

Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?

A termék adatai között feltüntetésre kerül a következő szállítmány várható beérkezési ideje.

 

Önkiszolgáló felület működése és Online kézbesítési információk elérése

Hogyan és hol tudom bejelenteni panaszomat/kárpótlási igényemet az önkiszolgáló felület segítségével?

A rendeléseddel kapcsolatos kárpótlási igényedet kétféleképpen jelentheted be:

1.     Webshop: elküldheted a chilidelikat.hu weboldalának fejlécéből a Kapcsolat menüponton keresztül.

2.     Email: bejelentheted azon az email-en keresztül is.

 

Mennyi ideig reklamálhatok az önkiszolgálási felületen keresztül?

A megrendelt áruk átvételétől számított 72 órán belül. 

Mit tegyek, ha pénzvisszatérítést vagy új kézbesítést kérek?

Ha pénzvisszatérítést vagy új szállítást szeretnél kérni, akkor igényedet ügyfélszolgálatunkon keresztül kell bejelentened.

 

Lehetséges módosítani vagy törölni a már benyújtott panaszomat/ kárpótlási igényemet?

·        Ha másik termékkel kapcsolatban szeretnél panaszt bejelenteni akkor ugyanezen megrendelésen belül az átvételtől számított 72 óráig beadhatsz új kárpótlási igényt is.

·        Fontos, hogy ugyanazon termékkel kapcsolatban csak egyszer tudsz kárpótlási igényt bejelenteni.

·        Ha módosítani vagy törölni szeretnél egy már benyújtott reklamációt, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Mi történik a panaszbejelentés során beküldött fotókkal?

·        Ha fényképet is csatolsz panaszbejelentésed mellé (pl. sérült vagy hibás áruk esetén) a csatolt fotót cégünk megfelelő osztálya számára továbbítjuk, (pl. csomagoló terület vagy minőség ellenőr csapat).

·        A beküldött fotók segítségével javítani tudjuk belső működésünket, annak érdekében, hogy legközelebb jobb kiszolgálást tudjunk nyújtani.

·        A csatolva beküldött fotókat nem osztjuk meg harmadik féllel, de a biztonság kedvéért arra kérünk ne küldj számunkra olyan fotót, amely személyes adatnak tekinthető a GDPR alapján.  Köszönjük.

Mit tegyek, ha olyan terméket kapok, amelyet nem rendeltem meg?

Ha véletlenül olyan terméket szállítunk ki számodra, amelyet nem rendeltél meg, egyrészt elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt, másrészt természetesen megtarthatod az árut.

Amennyiben az áru a tartós termékek közé tartozik, és szeretnéd visszaküldeni, abban az esetben az ügyfélszolgálattal egyeztetve, a futárunk egy későbbi időpontban átveszi azokat


 
Online Kézbesítési Információ

Hol tudom megnézni mikor érkezik a futár?

A kézbesítést végző futárcég automatikus üzenetet fog részedre küldeni és teljes körűen kommunikál. Üllőn belül telefonon egyeztetünk minden kedves megrendelőnkkel.

 

Az oldal tetejére