Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Adatvédelmi nyilatkozat

ÁSZF

CHILIDELIKAT.HU ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a www.chilidelikat.hu internetes honlapon (a továbbiakban: „Honlap”) elérhető termelői áruk, lekvárok, szörpök, pástétomok, szárazáruk, pékáruk  friss zöldség és gyümölcs, illetve egyéb élelmiszerek és egyéb termékek (mint textil vagy vegyi áru) csomagküldő-kiskereskedelem (házhozszállítás) és bolti átvétel ( 2225 Üllő Városi Piac, Templom tér 3.) útján történő megrendelésének (a továbbiakban: „Szolgáltatás”) feltételeit, valamint az azzal összefüggő kereskedelmi körülményeket tartalmazzák.

Az ÁSZF elfogadása előfeltétele a Honlapon keresztül elérhető Szolgáltatás igénybevétele, azaz a megrendelések leadása és a vásárlás. A vásárló a Szolgáltatás igénybevételének megkezdésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF, valamint a Chilidelikat Bolt  melynek üzleteltetője: Antal Beáta EV (székhely 2225, Üllő, Árpádfejedelem u. 6, KSH szám 72363269821123113, adószáma: 72363269-1-33.). mint Szolgáltató, Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatát is (a továbbiakban: „Szabályzat”). A Szabályzat a jelen ÁSZF szerves részét képezi és annak rendelkezéseire figyelemmel értelmezendő, de külön pdf dokumentumként letölthető a weboldalról a Rólunk menüpontból.

{C}1.      Szolgáltatói adatok

Cégnév: Antal Beáta EV.

Székhely: 2225, Üllő, Árpádfejedelem u. 6,

Telephely: 2225, Üllő, Árpádfejedelem u. 6,

Adószám: : 72363269-1-33

KSH szám 72363269821123113

Elektronikus elérhetőség: chilidelikat@gmail.com

Szerződés nyelve: magyar

Telefonos elérhetőség (ügyfélszolgálat) : 06 70 258 7815

 

 

 

{C}2.      Vásárló

Az a regisztrált felhasználó, aki a Honlapon regisztrál és a Honlapon keresztül a Szolgáltatást igénybe veszi, árut megrendel.

{C}3.      ÁSZF hatálya, módosítása

A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF részben vagy egészben történő módosítására. A legújabb ÁSZF módosításról rövid felhívás formájában a nyitó oldalon tájékoztatja a Szolgáltató a Honlap látogatóit, illetve felhasználóit. ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba és a módosítás közzétételét követően a Szolgáltatás igénybevételének megkezdésével a Honlap látogatója, illetve felhasználója elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti a hatályos módosított ÁSZF rendelkezéseit.

{C}4.      A chilidelikat.hu szolgáltatása

4.1. A Szolgáltatás területi hatálya

A Szolgáltató Honlapja az internet segítségével mind belföldről, mind pedig külföldről is elérhető. Azonban a Szolgáltató a Honlapon keresztül igénybe vehető Szolgáltatást kizárólag Magyarország határán belül tudja biztosítani. Ezen területen kívül eső címre a Szolgáltató nem végez kiszállítást. Az érvénytelen megrendelések számának csökkentése és az azzal járó esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében a Honlap szállítási információs oldalán, illetve regisztrációkor irányítószám alapján ellenőrizhető, hogy végez-e a Szolgáltató az adott területre kiszállítást vagy sem.

4.2 A Szolgáltatás igénybevételének feltételei

A Honlapon keresztül biztosított Szolgáltatás csak regisztrált felhasználók számára érhető el, akik betöltötték a 18. életévüket, illetve nem természetes személy esetén jogszerűen bejegyzettek.

{C}5.      A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés létrejötte

5.1 Regisztráció folyamata

A regisztrációt a Honlap látogatója a Regisztráció menüpont alatt található adatlap kitöltésével tudja elvégezni. A regisztrált felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokból eredő szállítási, illetve egyéb problémákért és esetleges többletköltségekért és/vagy károkért a felelősség kizárólag a regisztrált felhasználót terheli. A regisztrációról a felhasználó a megadott e-mail címére visszaigazoló levelet küld a Szolgáltató, amelyben megadott linkre kattintva tudja a felhasználó megerősíteni regisztrációját. A folyamat során a Megrendelőnek érdemes a levélszemét fiókját is megnéznie. A regisztrált felhasználó a nekedterem.hu azonosítójának és/vagy jelszavának elfelejtése, elvesztése esetén bármikor automatikusan kérheti a rendszertől jelszó emlékeztető e-mailt a korábban megadott email címére. Az chilidelikat@gmail.com e-mail címen tud segítséget kérni a Szolgáltatótól, amennyiben az email címét meg szeretné változtatni. A regisztrált felhasználó az általa a regisztráció során megadott adatokat, beleértve a jelszót bármikor módosíthatja a saját felhasználói fiókjának profil oldalán. A regisztrációt a regisztrált felhasználónak egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. A Szolgáltatás a megrendelés leadásakor megadott szállítási címre teljesíti a szállítást. A kiszállítást érintő adatmódosításokat azonban a Szolgáltató a tőle elvárható legnagyobb gondosság mellett sem tudja minden esetben nyomon követni azoknak a megrendelési időszak zárása és a másnapi teljesítése között történő módosítása esetén, így az abból eredő esetleges kellemetlenségekért, késedelemért és károkért felelősséget nem vállal. A Szolgáltatót továbbá nem terheli felelősség a regisztrált felhasználó azonosítójának és/vagy jelszavának, valamint a Szolgáltatóval szerződésben álló Barion weboldalán történő bankkártyás fizetés során használt banki adatok illetéktelenek részére hozzáférhetővé válásából eredő károkért. A chilidelikat.hu nem fér hozzá az ott megadott azonosítókhoz, számlaegyenlegekhez semmilyen módon. 

Az chilidelikat@gmail.com e-mail címen tud segítséget kérni a Szolgáltatótól, amennyiben az email címét meg szeretné változtatni.

A regisztrált felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével - azok törlését, vagy módosítását bármikor kérheti  a Társaságnak küldött elektronikus levéllel az chilidelikat@gmail.com címen, a Képviselő+3670 258 7815 telefonszámán, a Képviselő részére eljuttatott levéllel postai úton a 2225 Üllő. Árpádfejedelem u. 6. címen.

5.2 A Szolgáltatásra vonatkozó szerződés létrejötte

A regisztrált felhasználó a Szolgáltatás igénybevételével, a megrendelésének leadásával, illetve a jelen ÁSZF, valamint ezzel egyidejűleg a Szabályzat elfogadásával írásbeli szerződést köt a Szolgáltatóval. A szerződés tárgya a regisztrált felhasználó által a Honlapon keresztül megrendelt friss zöldségek és gyümölcsök, illetve egyéb élelmiszerek és egyéb termékek megvásárlása és csomagküldő-kiskereskedelem keretében történő házhozszállítása vagy bolti átvétele. A Szolgáltató a szerződést iktatja és adatbázisában tárolja, mely szerződések hozzáférhetőek legalább 3 hónapon át a „Rendeléseim” menüpont alatt. A Szolgáltató nem felel szerződésszegésért, illetve a nem szerződésszerű teljesítésért azon esetekben, amelyek a Szolgáltató által elháríthatatlan külső okra (vis maior) vezethetők vissza.

5.3 Megrendelés megerősítése

A regisztrált felhasználó az általa megrendelt tételekről, azok végleges jóváhagyását követően a regisztráció során megadott elektronikus levelezési címére visszaigazoló e-mailt kap rögtön, de legkésőbb 24 órán belül. Amennyiben ezen idő alatt nem érkezik meg a visszaigazoló email, a felhasználó ellenőrizze spam (levélszemét) mappáját, illetve vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval a Honlapon megadott elérhetőségek valamelyikén. A megrendelés akkor jön létre, ha azt a Szolgáltató e-mail-ben visszaigazolja. Abban az esetben, ha bármely okból kifolyólag a Szolgáltató részben vagy egészben nem tud eleget tenni a leadott megrendelésnek, arról – az akadály felmerülését követően haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül – e-mailen és/vagy telefonon értesíti a megrendelést leadó regisztrált felhasználót.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egészségvédelmi, rendelkezésre állási, élelmiszerbiztonsági vagy egyéb megfontolásból saját belátása szerint a regisztrált felhasználó által leadott rendelést illetően változtatásokat tegyen. Ilyen esetben a Szolgáltató a tőle elvárható mértékben igyekszik előre tájékoztatni a változásokról a megrendelést leadó felhasználót, illetve a tőle elvárható mértékben igyekszik a változással érintett rendelési tételért kárpótolni más élelmiszerrel, azaz helyettesítő terméket felajánlani. Amennyiben a megrendelést leadó felhasználó nem találja kielégítőnek a Szolgáltató által felajánlott élelmiszert, elállhat a szerződéstől, nem köteles átvenni a részére felajánlott helyettesítő terméket, illetve annak el nem fogadását az átvételt követően 24 órán belül jelezheti a Szolgáltatónak. Ebben az esetben a következő rendeléskor jóváírjuk a helyettesítő termék értékét. Amennyiben az nem romlandó, hanem hosszú szavatossági idejű élelmiszer, vagy egyéb termék, akkor vissza is hozzuk a következő szállításkor, ezért megkérjük, hogy őrizze meg.

Szolgáltató biztosítja Megrendelőnek azt a lehetőséget is, hogy Kedvencek menüpontba tegye a rendszeresen vásárolt termékeket, így megkönnyítve a megrendelés folyamatát.

5.4Termékek származási helye, hűtést igénylő termékek szállítása

A szolgáltató hazai előállítású és termelésű élelmiszereket és egyéb termékeket forgalmaz néhány kivételtől eltekintve pl. citrom, télen a hazai beszerzési forrás megszűnése esetén bizonyos alap zöldségek (pl. paprika, paradicsom). Abban az esetben, ha az időjárás következtében nem sikerül hazai termelőtől beszerezni zöldséget, gyümölcsöt, akkor a szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a teljesítés érdekében import zöldséget vagy nagyon ritkán gyümölcsöt szállítson. Erre főleg a téli időszakban kerül sor, amikor a fagy miatt például a Szolgáltató nem tud salátaféléket vagy paprikát beszerezni. Ilyen esetben a szállítón ezt Szolgáltató igyekszik jelölni, de erre nem minden esetben tud garanciát vállalni az idő rövidsége miatt, ezért bizonyos helyzetekben e-mailen jelzi a vásárló felé. Szolgáltató weboldalán alap esetben – ha másképpen nem jelöli - minden termék származási helye Magyarország. A termékek  egy részét nem mindig ugyanattól a termelőtől kerül beszerzésre, ezért a Szolgáltató megadhatja a weboldalon a termelő nevét illetve utólagos kérdés esetén a Szolgáltató megküldi a pontos információt. A termelők nevét azért sem tudja a Szolgáltató minden esetben pontosan megadni, mert a megrendelés és teljesítés között eltelt pár napban történhet változás, előfordul olyan is, hogy több termelőtől vásárolunk egy terményt. Sokszor a termény leérik, vagy eső esetén aznap éppen nem tud szedni a termelő, aki előző héten tudott, illetve fagyás miatt történhet hasonló probléma.

Hűtést igénylő termékek szállításához a Szolgáltató a törvényi előírásoknak megfelelő HACCP hűtődobozt és ebben jégakut használ.

Hűtést nem igénylő termékek esetén kartondobozban kerül kiszállításra a rendelt termék. Az élelmiszer és a vegyi áru jól elkülönített csomagolásban kerül kiszállításra, melynek további tárolása a csomag megbontás után a Megrendelő feladata. Így esetleges visszáru kapcsán a Szolgáltatónak joga van megtagadni az áru átvételét amennyiben nem megfelelő tárolás miatt sérülést vagy egyéb látható elváltozást, szennyeződést és minőségi romlást tapasztal.

5.5 Megrendelések egyeztetése, törlése

A Szolgáltató a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztrált felhasználó adatai nem egyértelműek vagy valódiságuk kérdéses, a regisztráció során megadott telefonszámon és/vagy e-mail címen felkeresheti a rendelést leadó felhasználót adategyeztetés érdekében. Bármely okból sikertelen adategyeztetési eljárás esetén a Szolgáltató jogosult érvénytelenítni a megrendelést egyidejűleg törölve a felhasználó regisztrációját. A megrendelés tartalmát a tárgy napi kiszállítás esetén a tárgy napot megelőző második nap éjfélig lehet e-mailben módosítani, illetve törölni. (Pénteki kiszállítás esetén ez szerda éjfélt jelent). Ezen határidőt követően a leadott és visszaigazolt megrendelést elektronikusan már nem lehet törölni, azt a felhasználó – a minőségi kifogás, illetve termékhelyettesítés esetét kivéve – köteles átvenni és kifizetni. A Szolgáltató fenntartja magának a felhasználó fiókjának törlésére vonatkozó jogát, amennyiben a felhasználó olyan áru átvételét tagadja meg, amely a leadott megrendelésének megfelelő és kifogástalan minőségű, vagy amennyiben a felhasználó a megrendelés kiszállításakor nem tartja magát a megrendelés átvételére vonatkozó időponthoz, illetve helyszínhez és ezzel várakozásra kényszeríti a kiszállítót. Amennyiben a felhasználó a megrendelés kiszállításakor nem tartja magát a megrendelés átvételére vonatkozó időponthoz, illetve helyszínhez és ezzel többletköltséget okoz a Szolgáltatónak (pl. ismételt kiszállítás, parkolási bírság), a felhasználó köteles ezen többletköltséget a Szolgáltatónak megtéríteni. A felhasználó törlésére az esetben is sor kerül, ha számláját nem egyenlíti ki, illetve felszólító levelünkre nem reagál 8 napon belül.

A rendelést módosítani lehet, amennyiben még nem került kifizetésre átutalással vagy CIB kártyás fizetéssel amint elérhetővé válik az oldalon.

Termékeink a szív jel segítségével a kedvenc termékek közé tehetőek, így ezek a termékek következő vásárláskor egyszerűen megrendelhetőek belépést követően a felhasználónév nyílra kattintva a "kedvenceim" között.

5.6.1 Fizetési módok

A megrendelést leadó felhasználó a Szolgáltatás keretében leadott rendelésének ellenértékét (i) a megrendelt csomag átvételekor készpénzben, online terminállal,  átutalással vagy (iii) a Honlapon keresztül elérhető CIB fizetőfelületen keresztül teljesíti amint ez utóbbi elérhetővé válik. A házhozszállítás díja a megrendeléssel együtt kerül kiszámolásra a megrendelést leadó felhasználó által megadott szállítási címtől függően. A felhasználó a Honlap szállítási információs menüpont alatt tájékozódhat egyúttal az adott címre történő házhozszállítás díjáról is. A házhozszállítás díját a megrendelés végleges jóváhagyásakor a Honlap szintén kijelzi a felhasználó számára és hozzáadja a végösszeghez. A Szolgáltató a rendelés kézbesítésével egyidejűleg adja át a Szolgáltatásra vonatkozó számla vagy nyugta eredeti példányát (k1véve halasztott fizetés esetén) a rendelést leadó felhasználó részére. Amennyiben a rendelés ellenértéke részben vagy egészben nem került a tervezett kiszállítási napig átutalásra, bankkártyával kiegyenlítésre, illetve a rendelés kézbesítése alkalmával készpénzben rendezésre, a Szolgáltató jogosult megtagadni a leadott rendelés teljesítését, illetve kézbesítését. 

 5.6.2 CIB fizetési mód

jelenleg nem elérhető!

5.7 Termékek ára

A Szolgáltató a Szolgáltatás keretében vásárlásra felajánlott friss zöldségeket és gyümölcsöket, valamint egyéb élelmiszereket és egyéb termékek a Honlapon feltüntetett árakon kínálja, amelyek magukba foglalják az általános forgalmi adót. A Szolgáltató ezen árakat jogosult bármikor megváltoztatni azzal, hogy azok a Honlapon történő közzétételük időpontjától hatályosak, de a már jóváhagyott rendelések ellenértékét nem befolyásolják. Amennyiben a Honlapon valamely rendszerhibából, vagy külső körülményből adódóan nem a tényleges ár került feltüntetésre, így különösen, ha nyilvánvalóan túl alacsony az ár, akkor a Szolgáltató nem köteles a hibás árral érintett tétel(eke)t a hibás áron értékesíteni a leadott megrendelés keretében, hanem felajánlhatja a helyes áron történő teljesítését a megrendelésnek, amelyet a megrendelést leadó felhasználó elfogadhat, vagy visszautasíthat a megrendelését képező további tételekre vonatkozó rendelés fenntartásával, vagy a teljes rendeléstől történő elállás mellett.

5.8 Kedvezmények

A  kedvezmények minden esetben a honlapon és szórólapon keresztül érhetők el időszakos jelleggel. Kuponkódos kedvezmény, klubkártyás kedvezménnyel, illetve a törzsvásárlói kedvezmény nem vonható össze.

Hűségprogramunk keretében nyilvántartjuk a felhasználó vásárlásainak számát és minden tizedik vásárláskor automatikusan 10% kedvezményt vagy ajándékot adunk a megrendelés végösszegéből. A vásárlások száma a felhasználó számára is nyilvános, melyet a rendelés visszaigazolásban a vásárló megkap. A vásárlások száma a Profil menüpontban a Rendeléseim menüpont alatt is  megtalálható.

5.9 Megrendelések házhozszállítása

A Szolgáltató a leadott megrendeléseket az alábbi táblázatban foglaltak szerint teljesíti:

Ünnepnapok és szabadság miatti szüneteltetés esetén kimaradhat bizonyos szállítási nap. A következő szállítási nap mindig jelezve van a nyitóoldalon a jobb felső sávban. A kiszállítás napjáról a felhasználó a megrendelést visszaigazoló e-mailben is tájékoztatást kap. A szállítást megelőző napon a Szolgáltató pontosabb szállítási időpontról (tól-ig intervallumról) is értesíti a Megrendelőt. Amennyiben a megrendelés kézbesítése sikertelen a korábban értesítésben megadott időpontban, a Szolgáltató a megrendelést leadó felhasználóval telefonon kísérletet tehet egy újabb kézbesítési időpont leegyeztetésére, vagy vissza szállítja azt a Szolgáltató raktárhelyére (bolt) ahonnan a felhasználó 8 naptári napon belül még átveheti a megrendelését, amennyiben az nem tartalmaz gyorsan romló élelmiszert. A sikertelen kiszállítás költsége és a gyorsan romló termékek értéke is a Megrendelőt terhelik. A sikertelen kézbesítési kísérletet követően a Szolgáltató jogosult a leadott megrendelést érvényteleníteni és törölni, továbbá törölni a felhasználó fiókját is, amennyiben a sikertelen kézbesítés megismétlődik. A kiszállítást megelőző két naptári nap éjfélig történő fiók és megrendelés törlés esetén a Szolgáltató pénz-visszafizetési kötelezettséggel tartozik a felhasználó felé. 

Minimális rendelési összeg nincs. A megrendelések házhozszállítása kerülettől függően történhet ingyenesen vagy díjazás ellenében. A házhozszállítás részletes leírását a honlapon található Szállítás tartalmazzák, amelyek jelen ÁSZF részét képezik.

5.10 Állandó rendelés

Felhasználó jogosult állandó rendelést leadni, amely így minden beállított kiszállítási napon meg fog érkezni felhasználóhoz, amit köteles átvenni és értékét kiegyenlíteni. Felhasználó a rendelési időszakban bármikor fel tudja függeszteni, vagy törölni állandó rendelését, amely így nem fog megérkezni.

5.11 Tovább értékesítés

A regisztrált felhasználó az ÁSZF elfogadásával és a rendelés leadásával elfogadja, hogy semmilyen körülmények között nem jogosult a megrendelt termékeket tovább értékesíteni, sem feldolgozni, mivel számlánk nem tartalmaz egyedi tételazonosítót.

{C}6.      Vásárló jogai, kötelezettségei. Elállási jog gyakorlása

A megrendelést leadó felhasználó a megrendelés kézbesítését követően a leadott rendelés azon tételeit, amelyek jellegüknél fogva nem gyorsan romlandók (tehát nem friss zöldség, gyümölcs) 8 munkanapon belül visszaküldheti a Szolgáltató részére a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4. és 5. §-ra tekintettel. Az élelmiszerek romlandóság alapján történő besorolása az európai uniós szabályozásnak megfelelően és a korábbi Élelmiszer biztonság zöld könyve alapján történik. Az élelmiszerekkel kapcsolatos jogszabályok a következő linken elérhetőek: https://portal.nebih.gov.hu/-/elelmiszer-jogszabalyok-jegyzeke A visszaküldés költségei a megrendelést leadó felhasználót terhelik. A Szolgáltató a visszaküldött tételeket tartalmazó csomag felbontásáról és a tételekről fényképet készít az esetleges viták elkerülése érdekében. A Szolgáltató köteles a megszabott határidőn belül visszaküldött tételek ellenértékét a visszaküldött csomag kézhezvételét követően legkésőbb 30 napon belül visszafizetni a megrendelést leadó felhasználónak átutalással teljesített fizetés esetén a felhasználó bankszámlaszámára történő visszautalással, készpénzes fizetés esetén a felhasználó választása szerint a felhasználó által e-mailben megküldött banki adatok alapján banki átutalással a megjelölt bankszámlaszámra vagy készpénzben. A megrendelő a hibás, nyomott, sérült termékek átvételét megtagadhatja. Amennyiben a megrendelő a csomag átvételekor személyesen nincs jelen, úgy elvárható határidőn belül (1-3 nap) fényképpel jelezheti a Szolgáltatónak a hibás terméket, amit a Szolgáltató a fentiek figyelembe vételével korrigálhat. A vásárlást követő 24 órán belül jelezze felénk reklamációját friss gyümölcs vagy zöldség esetén és ha lehet mellékeljen fotót is mivel a friss gyümölcsök, salátafélék fogyasztási ideje 1 nap. Ezt követően csak olyan friss termékre tudunk elfogadni reklamációt, aminek fogyasztási ideje hosszabb mint 1 nap illetve, ahol a probléma nem volt szemmel látható (pl egy tök). Hosszabb szavatossági idejű termékeknél természetesen a minőségi kifogást később is elfogadjuk. 

{C}7.      Honlap használata, folyamatos működése

A Honlap használatával és az azon keresztül elérhető Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos további feltételek és információk a honlapon található Vásárlási Feltételek tartalmazzák, amelyek jelen ÁSZF részét képezik. A Szolgáltató minden tőle telhetőt elkövet a Honlap, és a Honlapon igénybe vehető Szolgáltatások folyamatos elérhetősége érdekében, azonban nem tudja garantálni annak folyamatos működését és a Szolgáltatás folyamatosságát. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az olyan közvetlen, vagy közvetett károkért, amelyeket a Szolgáltatótól független technikai leállás, szünet, vagy harmadik személyek által elhelyezett romboló alkalmazások vagy programok okoznak. A Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz a Honlap látogatásának és használatának, biztonságosságának és megbízhatóságának érdekében, azonban ennek ellenére is előállhatnak olyan technikai hibák, amelyek lehetőségének tudomásulvételét a Honlap látogatói és felhasználói részéről vélelmez a Szolgáltató.

{C}8.      Szerzői jogok

A honlap teljes tartalma, így különösen az azon található adatok, tájékoztatók, képek, leírások, szövegek, ábrák és a Honlap arculata, megjelenése és felépítése, az egyes funkciók kivitelezése a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezik, és mint olyan szerzői jogi oltalmat élvez. A Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül azok felhasználása sérti a Szolgáltató szerzői jogait és jogi következményeket von maga után. A Honlapra történő hivatkozás elhelyezése más felületeken engedélyezett, amennyiben a hivatkozás a Honlap főoldalára vezet, a Honlap belső oldalaira hivatkozás kizárólag a teljes oldal tartalmára történő hivatkozás esetében megengedett a Szolgáltató előzetes jóváhagyása mellett. Egyik esetben sem történhet a hivatkozás olyan formában, hogy azzal a Honlap, illetve annak valamely belső oldala vagy tartalma egy másik honlap tartalmaként tűnjön fel. Weboldalunkon megjelentetünk recepteket, illetve azokra mutató hivatkozásokat. Ezek a tartalmak nem képezik a Szolgáltató tulajdonát.

{C}9.      Termékeket ábrázoló képek

A Honlapon megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek! A Szolgáltató nem tudja garantálni, hogy a termék azonos lesz a képen láthatóval, melyért felelősséget nem tud vállalni. A Honlapon található információkat legjobb tudása és meggyőződése szerint közli a Szolgáltató, mely tartalmazza a termék részletes leírását, súlyát, összetevőit és allergéneket, szükség esetén a tápértékét, egységárát. Kérjük a regisztrált felhasználókat, hogy az illusztrációként feltüntetett képet, grafikát szíveskedjenek egyeztetni a rendelt termék adataival, esetlegesen az chilidelikat@gmail.com email címen segítséget kérni a Szolgáltatótól.

A Szolgáltató honlapján Receptek menüpont alatt (jelenleg beállítás alatt) található receptek külső oldalakra mutatnak, amik nem képezik Szolgáltató tulajdonát, így felelősséget nem vállal érte.

{C}10.  {C}Jogvita

A Szolgáltató mindent elkövet annak érdekében, hogy a közte és a Szolgáltatást igénybe vevő regisztrált felhasználó között létrejött szerződésből eredő bármilyen nemű nézeteltérést vagy vitát a felek bíróságon kívül rendezzék el. Amennyiben az esetleges jogvita tárgyalásos úton nem rendezhető, a szerződésből eredő jogvitával kapcsolatosan a Szolgáltató székhelye és a pertárgy értéke szerint illetékes magyar rendes bíróság kizárólagosan jogosult eljárni. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató a Szolgáltatást képező üzleti tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

Adatvédelmi panasz esetén Felhasználó bírósághoz vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., honlap: http://www.naih.hu) fordulhat.

Kérjük, hogy csak akkor regisztrálj a Honlapunkon, amennyiben egyetértesz a fentiekkel. Amennyiben az ÁSZF-el kapcsolatban bármilyen további kérdésed lenne, úgy kérjük, írd meg azt az chilidelikat@gmail.com e-mail címre.

Antal Beáta EV.

 

Az oldal tetejére